În vârstă de 13 ani, 6 picioare, cum câștigi masă musculară?

Masa musculară crește în mod natural la bărbați pe parcursul adolescenței și bine între 20 și 30 de ani. Mulți culturisti de competiție sunt de fapt la apogeu la jumătatea anilor 30. Metabolismul bărbaților tind să se schimbe la jumătatea vârstei de 20 de ani, iar bărbații câștigă mult mai multă greutate (și mușchi) în acel moment. Deci, într-un anumit sens, cea mai bună strategie este să ai răbdare și să-ți lași corpul să se dezvolte în ritmul său propriu, natural. Puteți încuraja dezvoltarea masei musculare mâncând o dietă bine echilibrată care include a se sprijini proteine, dar ca adolescent în creștere, nu este recomandabil să faceți niciun fel de „dietă” specială – și să evitați medicamentele, steroizii și orice suplimente, altele decât vitaminele de rutină. Exercițiile fizice joacă un rol important: încercați să faceți sport la școală și participați la un sport în fiecare sezon. Faceți și ridicarea greutăților.

Ei bine, poți câștiga mușchi, dar există o problemă de adolescență. Corpul tău nu este încă suficient de matur pentru a avea majoritatea hormonilor pe care oamenii trebuie să-i completeze. cu toate acestea, dacă sunteți cu adevărat setat pe obiectivul dvs., faceți exerciții, faceți exerciții fizice! fandarile, genuflexiunile, push-up-urile si crunchurile facute corect, toate iti vor imbunatati cu adevarat tonusul muscular. În ceea ce privește mesele, mâncați regulat, fără porții URIAȘE, dar este nevoie de destulă energie pentru a crește mușchii. De asemenea, o mulțime de proteine, cum ar fi ouăle, friptura și laptele, vor face totul. Stai departe de proteine, cum ar fi hot-dog-urile și burgerii fast-food, deoarece acestea conțin mult mai multe produse pentru organism pentru organism decât produse bune pentru îmbunătățirea mușchilor. De asemenea, fără mâncare prăjită.