Explicați diferitele surse netradiționale de finanțare pe termen lung?

Antreprenorii pot apela la o varietate de surse pentru a finanța înființarea sau extinderea afacerilor lor. Sursele obișnuite de capital de afaceri includ economii personale, împrumuturi de la prieteni și rude, împrumuturi de la instituții financiare precum bănci sau uniuni de credit, împrumuturi de la companii financiare comerciale, asistență din partea firmelor de capital de risc sau cluburilor de investiții, împrumuturi de la Small Business Administration și alte guverne. agenții și carduri de credit personale sau corporative. Dar pentru unii oameni de afaceri, aceste surse de finanțare sunt fie indisponibile, fie disponibile cu restricții sau prevederi care sunt fie imposibil de îndeplinit de către companie, fie considerate excesive de către proprietarul afacerii. În astfel de cazuri, întreprinzătorul avid de capital are opțiunea de a urmări o serie de surse de finanțare netradiționale pentru a-și asigura banii de care are nevoie compania sa. Unele dintre cele mai frecvente surse de finanțare netradiționale includ vânzarea de active, împrumutul împotriva valorii în numerar a unei polițe de asigurare de viață și încheierea unei a doua ipoteci pentru o casă sau altă proprietate.

VÂNZAREA ACTIVELOR Unii antreprenori aleg să-și vândă o parte din activele lor personale sau de afaceri pentru a finanța deschiderea sau continuarea existenței întreprinderii lor. În general, proprietarii de afaceri care și-au stabilit deja viabilitatea firmei și caută să-și extindă operațiunile nu trebuie să ia acest curs de acțiune uneori dramatic, deoarece istoricul lor le va permite adesea să obțină capital dintr-o altă sursă, fie privată, fie publică. . Indiferent dacă vinde bunuri personale sau de afaceri, proprietarul unei mici afaceri ar trebui să adopte o abordare rațională. Unii antreprenori, disperați să obțină bani, ajung să vândă active comerciale care sunt importante pentru operațiunile de bază ale afacerii. În astfel de cazuri, antreprenorul poate ajunge să accelereze, mai degrabă decât să oprească dispariția afacerii sale. Numai echipamentele neesențiale și inventarul ar trebui vândute. În mod similar, trebuie avută grijă la vânzarea bunurilor personale. Articole precum bărci, antichități etc. pot aduce un preț decent. Dar, înainte de a se angaja în acest curs de acțiune, antreprenorul ar trebui să studieze în mod obiectiv dacă venitul rezultat va fi suficient sau dacă stările financiare ale întreprinderii sunt un indiciu al unor deficiențe fundamentale.

ÎMPRUMUTUL ÎMPĂRĂ VALOAREA NUMERARĂ A ASIGURĂRII DVS. DE VIAȚĂ Antreprenorii care au o poliță de viață întreagă au opțiunea de a se împrumuta împotriva poliței (aceasta nu este o opțiune pentru deținătorii de asigurare pe termen). Acesta poate fi un mijloc eficient de asigurare a capitalului cu condiția ca proprietarul să dețină polița de mai mulți ani, oferindu-i astfel o anumită valoare în numerar. Asigurătorii pot permite asiguraților să se împrumute până la 90% din valoarea poliței. Atâta timp cât asiguratul continuă să-și îndeplinească obligațiile de plată a primei, polița va rămâne intactă. Ratele dobânzilor la astfel de împrumuturi nu sunt în general scandaloase, dar dacă asiguratul moare în perioada în care are un împrumut pe poliță, beneficiile sunt de obicei reduse dramatic.

A DOUA IPOTECĂ Unii antreprenori își asigură finanțarea prin luarea unui al doilea credit ipotecar asupra casei lor. Această alternativă riscantă oferă proprietarului casei câteva avantaje: dobânda la credit ipotecar este deductibilă fiscal și este de obicei mai mică decât ceea ce ar plăti el sau ea cu un card de credit sau un împrumut negarantat. Dar dacă afacerea eșuează în cele din urmă, această metodă de finanțare ar putea duce la pierderea casei tale. „A doua ipotecă sunt cele mai bune pentru persoanele care doresc să împrumute toți banii de care au nevoie simultan și să asigure plăți fixe, egale”, a scris Cynthia Griffin în Antreprenor.

ALTE SURSE POSIBILE DE FINANȚARE Unii antreprenori obțin finanțare pentru creștere și extindere prin franciză sau licențiere. Practic, ei obțin bani vânzând drepturile asupra unei afaceri sau a unui produs unic altor companii. Alți proprietari de afaceri mici sunt capabili să formeze alianțe sau parteneriate cu alte firme care au un interes personal în succesul lor, cum ar fi clienții, furnizorii sau distribuitorii. Acești proprietari de afaceri pot obține fonduri de la partenerii lor prin acorduri de cooperare, aranjamente de troc sau credit comercial. Internetul oferă o altă sursă potențială de clienți potențiali pentru împrumuturi din surse netradiționale. De exemplu, America’s Business Funding Directory, la http://www.businessfinance.com, include o bază de date care poate fi căutată cu surse de finanțare netradiționale.

Experții recomandă utilizarea finanțării netradiționale pentru a începe o afacere sau pentru a oferi fonduri în perioadele de creștere rapidă, dar subliniază că proprietarii de întreprinderi mici ar trebui să o considere un aranjament temporar. „Ar trebui să vă uitați la finanțarea netradițională”, a spus brokerul de împrumuturi de afaceri Edward C. Hopson în Knight-Ridder/Tribune Business News, „Dar uită-te la asta cu ochiul când pot scăpa de asta, nu ca finanțare permanentă… Când te vei întări, băncile te vor chema”.