De ce ar trebui să ridici greutăți mai ușoare cu mai multe repetări?

Acest lucru este denumit în general principiul „tonificării”; este ceea ce faci pentru a “arata bine”. Ca regulă generală, totuși, trebuie să faci atât creșterea masei (repetiție mică, greutate mare), cât și muncă de tonifiere pentru a „arata bine” dacă ridici greutăți din motive cosmetice. Dacă sunteți în căutarea unei forțe funcționale, trebuie să rămâneți cu calități combinate cu antrenament de forță cu greutăți grele cu repetare scăzută. Pentru o rezistență totală, aveți nevoie de atât calități, cât și greutăți, ca să nu mai vorbim de galoane nespuse de proteine. În general, devii mai puternic doar dacă ești suficient de tânăr și sănătos și îți ucizi mușchii prin calități și greutăți, în timp ce te încarci cu proteine. Totuși, dacă faci asta un an întreg, trebuie să te odihnești, complet, o lună întreagă, pentru a-ți permite organismului să se detoxifice; toate acele proteine ​​concentrate, ca toate materialele alimentare concentrate, sunt toxice. Ajută la construirea mușchilor, dar prea mult, prea mult timp, fără pauză, devine toxic. De ce crezi că, chiar și făcând totul bine, dietă, suplimente etc., uneori te simți ca o prostie? Acesta este corpul tău care îți spune că ai fost otrăvit și că trebuie să te oprești. Totuși, dacă îi dai timp de detoxifiere, o lună pe an aproximativ, o lună întreagă, în timp organismul se va adapta și va dezvolta rezistență la suplimentele de proteine ​​și vei simți din ce în ce mai puțină prostii. [[User:67.148.120.72|67.148.120.72]]stardingo747