Cum crește concurența între producători varietatea mărfurilor în timp ce le scade prețurile?

Când producătorii concurează între ei, ei luptă pentru o poziție de a vinde consumatorilor. Toți producătorii trebuie să găsească o modalitate de a-i determina pe oameni să-și cumpere bunurile, astfel încât toți își vor scădea prețurile strategic pentru a vinde mai mulți consumatori.

Există dovezi bune în acest sens la benzinăriile care sunt una lângă cealaltă. Din cauza concurenței dintre benzinării, prețurile sunt reduse pentru a satisface cumpărătorul.

Concurența dintre întreprinderi duce adesea la inovare, ceea ce duce la o mai mare eficiență, creând în același timp o varietate de tipuri ale acestui singur produs sau serviciu.

În industria auto, acest lucru este foarte comun. Dealerii de mașini luptă să vândă anumitor tipuri de oameni, așa că își reduc prețurile pentru a obține mai multe oferte cu clienții lor. De asemenea, aduc o varietate mai mare de produse sau servicii pentru a mulțumi clientul.