Care sunt cele patru elemente de bază ale managementului strategic?

  1. Viziune
    • Viziunea sau declarația misiunii afacerii sau organizației dumneavoastră vă ajută să vă definiți scopul și obiectivele. Declarațiile de misiune care sunt prea ample sau prea limitative vor limita capacitatea companiei de a stabili obiective eficiente și de a crește, așa că includeți obiective specifice în declarația dvs. de misiune pentru a preveni acest lucru.

    Identificarea obiectivelor

    • Folosind obiectivele prezentate în declarația ta de misiune, următorul pas este să identifici obiectivele afacerii tale. Atât obiectivele pe termen lung, cât și pe termen scurt ar trebui dezvoltate cu intenția de a îndeplini aceste obiective. Pe măsură ce obiectivele sunt îndeplinite, obiectivele tale se vor schimba pentru a se potrivi cu noile obiective.

    Elaborarea și implementarea unui plan

    • Analizarea unei sarcini sau a unui set de obiective vă va ajuta pe dumneavoastră și organizația dumneavoastră să determinați cea mai bună modalitate de a delega sarcini și responsabilități către indivizi. Acesta este fundamentul planului dumneavoastră de management strategic. Identificați pașii individuali, mini-golurile și obiectivele în cadrul obiectivelor și obiectivelor mai mari și atribuiți-le în consecință, asigurându-vă că toată lumea este conștientă de rolul pe care îl joacă în plan. Stabiliți termene limită pentru mini-obiective, precum și un termen limită pentru fiecare scop și obiectiv, pentru a menține angajații pe drumul cel bun.

    Evaluarea și urmărirea rezultatelor

    • Odată ce începe procesul de îndeplinire a scopurilor și obiectivelor, urmăriți rezultatele prin termenele limită respectate (sau nerespectate). Sunt scopurile și obiectivele dvs. realiste? Funcționează planul tău? Evaluarea post-proiect este, de asemenea, utilă atunci când planificați și stabiliți strategii pentru proiectele viitoare.