Care sunt beneficiile exercițiilor cardiovasculare?

Orice activitate care vă crește frecvența cardiacă și respiratorie pentru o anumită perioadă este exercițiul cardiovascular. Inima este un mușchi. Ca toți mușchii, pentru a rămâne puternici, trebuie lucrat. Când o inimă nu este lucrată, se poate slăbi în timp. Acest lucru poate provoca o varietate de probleme de sănătate. Puteți menține sănătatea inimii făcând-o să pompeze într-un ritm mai rapid în mod regulat. Acest lucru poate fi realizat prin exerciții cardio. De asemenea, exercițiile cardio ard mai multe calorii. Prin urmare, poate fi folosit și pentru a promova pierderea în greutate sau pentru a evita creșterea în greutate.

Există diferite grade de cardio de la ușor la intens. Exercițiul cardiovascular (deseori scurtat la exerciții cardio) este un exercițiu aerobic care implică procesarea oxigenului.

Prin urmare, antrenamentul cardio progresiv va îmbunătăți modul în care funcționează inima, plămânii și sistemul circulator, ceea ce înseamnă că veți deveni mai în formă. Exercițiile cardio pot îmbunătăți rezistența, sănătatea fizică și mentală și pot ajuta la prevenirea sau controlul unor afecțiuni precum osteoporoza, creșterea nedorită în greutate, obezitatea, rezistența la insulină și diabetul. Exercițiile cardio ajută la îmbunătățirea formării colateralelor în vasele cardiace. Funcționează ca bye-pass natural.

Iată câteva exemple despre beneficiile exercițiilor cardio:

  1. metabolism crescut
  2. ședințele regulate reduc grăsimea corporală și scad tensiunea arterială
  3. îmbunătățirea sănătății inimii
  4. reduce riscul de boli de inima
  5. capacitatea de recuperare îmbunătățită după boală sau rănire
  6. eliberează hormoni care ajută la ameliorarea depresiei și a oboselii
  7. eliberează hormoni care ajută la controlul sau scăderea apetitului
  8. managementul diabetului sau prevenirea diabetului
  9. crește sensibilitatea celulelor la insulină
  10. ajută la reducerea riscului de apariție a osteoporozei
  11. controlul greutății
  12. sistemul osos întărit prin activități cu greutate (mers, jogging, etc).

Este important să faci exerciții cardio la intensitatea potrivită. Aceasta nu ar trebui să fie prea scăzută și nici prea mare.

Mai jos sunt planurile cardio gratuite și instrucțiunile pentru a vă arăta cum să o faceți.

  1. Planul gratuit de mers cardio 1 (planul mai ușor)
  2. Free Cardio Walking Plan 2 (planul mai greu)
  3. Cardio intens gratuit și plan de exerciții fizice 3
  4. Cum sunt beneficiile exercițiilor fizice ca fântâna tinereții

12 persoane, + altele de mai jos, au găsit acest lucru util.